Aarhus Universitets logo
Forskningsoversigt nr. 18 i DPU og NCS' e-bogsserie Pædagogisk indblik
Forskere fra NCS opg DPU, Aarhus Universitet har sammen med professionshøjskolerne undersøgt, hvordan landets lærere arbejder med mangfoldigheden af mad, smag og måltidskulturer i faget madkundskab.
Forskningsoversigt nr. 17 i DPU og NCS' e-bogsserie Pædagogisk indblik.
International Computer and Information Literacy Study Teacher Panel (ICILS TP) har undersøgt udviklingen i lærernes brug af og holdning til it i skolen under coronapandemien.
Responses to Educational Disruption Survey (REDS) har i et internationalt perspektiv har undersøgt, hvordan elever, lærere og skoleledere i Danmark har håndteret og oplevet corona-pandemien.
Forskningsoversigt nr. 16 i DPU og NCS' e-bogsserie Pædagigisk indblik.
Forskningsoversigt nr. 15 i DPU og NCS' e-bogsserie Pædagogisk indblik.
Ny rapport - download den her.
Konferencens titel er: ”Making sense from taste: quality, context and community”
Ny stor international undersøgelse skal sammenligne, hvordan undervisningen og læringen i skolen er blevet påvirket af coronapandemien i forskellige lande, og hvordan de foranstaltninger, der er…
Side 1 af 6