Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning og ny nedlukning af skolerne i Kolding efter Covid19-nedlukning i foråret 2020. Et lærerperspektiv: Datarapport - skolepersonale. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_skolepersonale_kolding_final.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning og ny nedlukning af skolerne i Kolding efter Covid19-nedlukning i foråret 2020. Et elevperspektiv: Datarapport – elevperspektiv. Syddansk Universitet.
https://www.syddanskuniversitet.eu/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_skoleelever_kolding_final.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et lærerperspektiv : datarapport - skolepersonale. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_skolepersonale_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et elevperspektiv. Datarapport – elever 3.-9. klasse. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_storeskoleelever_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et elevperspektiv. Datarapport – elever 0.-2. klasse. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_yngsteskoleelever_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-nedlukninger: Et personaleperspektiv . Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_boernehavepersonale__fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19- nedlukninger: Et børne- og forældreperspektiv . Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_boernehaveboernforaeldre_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19-nedlukninger: et personaleperspektiv : datarapport – Pædagoger, pædagogiske assistenter og medhjælpere fra dagtilbud. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_boernehavepersonale_kolding.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Lomholt, R., Christensen, V., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning af børnehaver i Kolding efter Covid-19-nedlukning i foråret 2020: et børne- og forældreperspektiv : datarapport børn og forældre i dagtilbud. Aarhus Universitet, Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_boernehaveboernforaeldre_kolding_final.pdf
Bundsgaard, J., Georgsen, M., Graf, S. T., Hansen, T. I.
& Skott, C. K. (2018).
Forskning i tre demonstrationsskoleforsøg. I J. Bundsgaard, M. Georgsen, S. T. Graf, T. I. Hansen & C. K. Skott (red.),
Skoleudvikling med IT: forskning i tre demonstrationsskoleforsøg I (s. 7-16). Aarhus Universitetsforlag.
Plauborg, H. (2022).
Etik i klasseledelsespraksis. I E. Jensen & O. Løw (red.),
Lærerens pædagogiske lederskab: At skabe mening, samarbejde, tydelige rammer og gode relationer (s. 139-150). Akademisk Forlag.
Misfeldt, M., Tamborg, A.
, Fougt, S., Allsopp, B. B. & Herfort, J. D. (2021).
Emerging Organizations When Implementing a Collaborative Professional Development Program.
Implementation and Replication Studies in Mathematics Education,
1(2), 1-27.
https://brill.com/view/journals/irme/aop/article-10.1163-26670127-01010010/article-10.1163-26670127-01010010.xml