Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning og ny nedlukning af skolerne i Kolding efter Covid19-nedlukning i foråret 2020. Et elevperspektiv: Datarapport – elevperspektiv. Syddansk Universitet.
https://www.syddanskuniversitet.eu/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_skoleelever_kolding_final.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning og ny nedlukning af skolerne i Kolding efter Covid19-nedlukning i foråret 2020. Et lærerperspektiv: Datarapport - skolepersonale. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_skolepersonale_kolding_final.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19-nedlukninger: et personaleperspektiv : datarapport – Pædagoger, pædagogiske assistenter og medhjælpere fra dagtilbud. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_boernehavepersonale_kolding.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Lomholt, R., Christensen, V., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning af børnehaver i Kolding efter Covid-19-nedlukning i foråret 2020: et børne- og forældreperspektiv : datarapport børn og forældre i dagtilbud. Aarhus Universitet, Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_boernehaveboernforaeldre_kolding_final.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et lærerperspektiv : datarapport - skolepersonale. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_skolepersonale_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et elevperspektiv. Datarapport – elever 3.-9. klasse. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_storeskoleelever_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et elevperspektiv. Datarapport – elever 0.-2. klasse. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_yngsteskoleelever_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-nedlukninger: Et personaleperspektiv . Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_boernehavepersonale__fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19- nedlukninger: Et børne- og forældreperspektiv . Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_boernehaveboernforaeldre_fase_to.pdf
Plauborg, H. (2022).
Etik i klasseledelsespraksis. I E. Jensen & O. Løw (red.),
Lærerens pædagogiske lederskab: At skabe mening, samarbejde, tydelige rammer og gode relationer (s. 139-150). Akademisk Forlag.
Pilgaard, M., Basballe, D. A., Buus, L.
, Nørgård, R. T., Kjeldsen, C. C., Madsen, S. R. & Hjorth, M. (2022).
Educational makerspaces in Danish primary and lower-secondary schools: Preliminary insights from an ongoing evaluation of 17 municipalities makerspace initiatives. I
Proceedings of 6th FabLearn Europe / MakeEd Conference 2022 Artikel 16 Association for Computing Machinery.
https://doi.org/10.1145/3535227.3535243
Olofsson, A. D., Lindberg, J. O.
, Pedersen, A. Y., Arstorp, A.-T.
, Dalsgaard, C., Einum, E.
, Caviglia, F., Ilomáki, L., Veermans, M., Hákkinen, P. & Willermark, S. (2021).
Digital competence across boundaries - beyond a common Nordic model of the digitalisation of K-12 schools? Education Inquiry,
12(4), 317-328.
https://doi.org/10.1080/20004508.2021.1976454
Nørgård, R. T., Harbo, K., Aaen, J. H., Caviglia, F. & Dalsgaard, C. (2019).
Hvordan kan vi understøtte de studerendes akademiske digitale kompetencer på de videregående uddannelser? Et 2-årigt udviklingsprojekt på tværs af 5 danske uddannelsesinstitutioner. Abstract fra DUN Konferencen 2019, Odense, Danmark.
https://dun-net.dk/media/772972/1b-ff-hvordan-kan-vi-understoette-de-studerendes-akademiske-digitale-kompetencer-paa-de-videregaaende-uddannelser.pdf