Olofsson, A. D., Lindberg, J. O.
, Pedersen, A. Y., Arstorp, A.-T.
, Dalsgaard, C., Einum, E.
, Caviglia, F., Ilomáki, L., Veermans, M., Hákkinen, P. & Willermark, S. (2021).
Digital competence across boundaries - beyond a common Nordic model of the digitalisation of K-12 schools? Education Inquiry,
12(4), 317-328.
https://doi.org/10.1080/20004508.2021.1976454
Rohatgi, A.
, Bundsgaard, J. & Hatlevik, O. E. (2021).
Digital Inclusion in Norwegian and Danish Schools: Analysing Variation in Teachers’ Collaboration, Attitudes, ICT Use and Students’ ICT Literacy. I T. S. Frønes, A. Pettersen, J. Radišić & N. Buchholtz (red.),
Equity, Equality and Diversity in the Nordic Model of Education (s. 139-172). Springer.
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-61648-9_6
Schindler, S., Bar-haim, E., Barone, C., Fels Birkelund, J., Boliver, V., Capsada-munsech, Q., Erola, J., Facchini, M., Feniger, Y., Heiskala, L., Herbaut, E., Ichou, M., Karlson, K. B., Corinna, K.
, Reimer, D., Traini, C., Triventi, M. & Vallet, L.-A. (2021).
Educational tracking and long-term outcomes by social origin: Seven countries in comparison. (s. 1-35).
https://dynamicsofinequality.org/publication/educational-tracking-and-long-term-outcomes-by-social-origin-seven-countries-in-comparison/
Misfeldt, M., Tamborg, A.
, Fougt, S., Allsopp, B. B. & Herfort, J. D. (2021).
Emerging Organizations When Implementing a Collaborative Professional Development Program.
Implementation and Replication Studies in Mathematics Education,
1(2), 1-27.
https://brill.com/view/journals/irme/aop/article-10.1163-26670127-01010010/article-10.1163-26670127-01010010.xml
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Lomholt, R., Christensen, V., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning af børnehaver i Kolding efter Covid-19-nedlukning i foråret 2020: et børne- og forældreperspektiv : datarapport børn og forældre i dagtilbud. Aarhus Universitet, Danmarks Institut for Pædagogik og Uddannelse.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_boernehaveboernforaeldre_kolding_final.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19-nedlukninger: et personaleperspektiv : datarapport – Pædagoger, pædagogiske assistenter og medhjælpere fra dagtilbud. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_boernehavepersonale_kolding.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-19- nedlukninger: Et børne- og forældreperspektiv . Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_boernehaveboernforaeldre_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af børnehaver efter Covid-nedlukninger: Et personaleperspektiv . Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_boernehavepersonale__fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et lærerperspektiv : datarapport - skolepersonale. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_skolepersonale_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et elevperspektiv. Datarapport – elever 3.-9. klasse. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_storeskoleelever_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbningen af skoler efter Covid-19-nedlukninger: et elevperspektiv. Datarapport – elever 0.-2. klasse. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2/datarapport_yngsteskoleelever_fase_to.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning og ny nedlukning af skolerne i Kolding efter Covid19-nedlukning i foråret 2020. Et elevperspektiv: Datarapport – elevperspektiv. Syddansk Universitet.
https://www.syddanskuniversitet.eu/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_skoleelever_kolding_final.pdf
Qvortrup, A., Enemark Lundtofte, T., Christensen, V., Lomholt, R., Nielsen, A.
, Qvortrup, L., Wistoft, K. & Clark, A. (2021).
Genåbning og ny nedlukning af skolerne i Kolding efter Covid19-nedlukning i foråret 2020. Et lærerperspektiv: Datarapport - skolepersonale. Syddansk Universitet.
https://www.sdu.dk/-/media/files/om_sdu/institutter/ikv/forskning/forskningsprojekter/genaabningsprojekt/fase+2_kolding/datarapport_skolepersonale_kolding_final.pdf
Lieberkind, J. & Bruun, J. (2021).
Indledning. I J. Lieberkind & J. Bruun (red.),
De unge borgere: mellem demokratisk og politisk dannelse (s. 7-13). Aarhus Universitetsforlag.